باز هم تشكر ويژه داريم از عزيزاني كه در قسمت قبلي طنز گلابداني به ما افتخار دادند و نظرشان را ابراز كردند و موجبات سرافرازي ما را فراهم آوردند. آخر ما گفته بوديم كه نظر بدهيد تا ببينيم كارمان مورد پسند شما هست يا نه؟ و گفته بوديم: "قرار است براي شما بنويسيم."


خدمتتان عارض شده بوديم كه بخشي برايتان در نظر گرفته‌ايم كه پارازيت‌هاي گلابدان بر روي بعضي خبرهاست. اعتقاد داشتيم حالا كه همه جاي دنيا روي حرف‌هاي همديگر پارازيت مي‌اندازند، ما هم روي بعضي خبرها پارازيت بيندازيم. در اين بخش بر روي يك خبر ديگر پارازيت انداخته‌ايم و اين بار البته پارازيت ما بر روي خبر، از نوع شعر طنزآميز است. بخوانيد و نظرتان را درباره كارمان بيان كنيد. نظر شما به ما قوت قلب مي‌دهد، حتي اگر انتقادي باشد. به شدت منتظريم!!


فرازهايي از سخنان جناب آقاي كفاشيان

رييس فدراسيون فوتبال كشورمان، پس از شكست تيم فوتبال اميد:استعفا کردن در این شرایط شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت است و من هرگز این کار را انجام نمی دهم اما به دلیل شکست‌های تیم‌های ملی از مردم خجالت می کشم.

من هم از شکست تیم امید ناراحتم و به مردم حق می دهم بابت حذف این تیم از رقابت‌های مقدماتی المپیک ناراحت باشند.

دیشب بعد از شکست تیم امید مردم شعارهایی دادند که به آنها حق می دهم از شکست تیم ملی ناراحت باشند و خودم هم از اینکه تیم‌های ما نتیجه نمی گیرند از مردم خجالت می کشم.

عراق بعد از نتیجه‌ای که در بازی رفت گرفت تیمش را سر و سامان داد و توانست خودش را به خوبی برای مسابقه برگشت آماده کند ولی تیم ما با وجود اینکه از بازیکنان خوبی تشکیل شده و همه گونه امکانات و تدارکات نیز برای این تیم فراهم شده بود نتوانست در خانه نتیجه بگیرد و این برای همه دردناک است.

نمی دانم گیر فوتبال ما کجاست. فدراسیون فوتبال بهترین کادر فنی، شرایط اردویی و امکانات اعزامی را برای تیم امید فراهم کرد و هر کاری که از دست‌مان برمی آمد برای این تیم انجام دادیم اما دیدید که باز هم نتیجه نگرفتیم و این شکست‌ها هشدار بدی برای فوتبال ماست.

باید دلایل این شکست را بررسی کنیم و ببینیم کجای کارمان ایراد داشته که مسابقه‌ای را که در خانه حریف برنده شدیم را در خانه واگذار کردیم.

در فدراسیون فوتبال یاد گرفتم که برد برای همه است و باخت برای من.

به مردم حق می دهم از عملکرد فدراسیون فوتبال ناراحت باشند چرا که آنها همیشه از تیم ملی حمایت کردند ولی نتایج تیم‌های ملی همواره آنها را سرخورده کرده است.

باید ساختار فوتبال ایران تغییر کند و تا زمانی که نتوانیم تیم‌های پایه قوی داشته باشیم نمی توانیم به میادین بزرگ جهانی و المپیک راه پیدا کنیم.


ما هر کاری از دست‌مان بر می آمد انجام دادیم ولی نمی دانم چرا فوتبال‌مان نتیجه نمی گیرد و این هشداری است که باید به طور جدی به آن توجه کنیم.


و اين هم پارازيت گلابدان بر روي سخنان جناب آقاي كفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال كشور:


از ملك، از جن و از انسان خجالت مي‌كشم

هر زمان نان مي‌خورم از نان خجالت مي‌كشم

من نه تنها از جوانان عزيز كشورم

بلكه از سوريه و لبنان خجالت مي‌كشم

در شگفت است عالم از روحيه بالاي من

ظاهراً مي‌خندم و پنهان خجالت مي‌كشم

بس كه مي‌گويند لبخند تو همچون شكر است

از گز و قطاب و از سوهان خجالت مي‌كشم

بس كه در ميدان و در دروازه ما گل شكفت

ديگر از دروازه و ميدان خجالت مي‌كشم

«درد ما را نيست درمان اي دريغا مرهمي»

بنده هم زين درد بي‌درمان خجالت مي‌كشم

تا ابد در زير بار خويش، لنگان مي‌روم

گرچه از اين راه بي‌پايان خجالت مي‌كشم

من نمي‌دانم كه گير فوتبال ما كجاست

زين معما از صميم جان خجالت مي‌كشم

مشت مي‌كوبم به سندان رياست روز و شب

از خودم،‌ از مشت،‌ از سندان خجالت مي‌كشم

بار سنگيني است استعفا كه نتوانم كشيد

من فقط از محضر ياران خجالت مي‌كشم!









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا